[WYDZIELONY] Ile pali samochód do driftu

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

[WYDZIELONY] Ile pali samochód do driftu

Postprzez Pieczyniak » 16 mar 2008, o 23:53

bimmerholic napisał(a):podusmowójąc miałem 200sx s14 total serje 207 ps....i bił na głowe w/w modele.......ale koszta utrzymania nieporównywalne...gdzie s14 mnie zbankrutowała.......
pzdr.


no z ta S14 to chyba przesadziłeś :confused:
ja jestem tylko biednym studentem pracującym czasem i to dorywczo i wcale nie uważam że jest drogie w utrzymaniu.
pali w miare rozsÄ…dnie, nawet na torze ok 20/100, miasto 14-15, trasa 9-10
części jest dużo i mają coraz rozsądniejsze ceny więc napewno nie ma co się bać s14
Avatar użytkownika
Pieczyniak
DRIFTER
 
Posty: 301
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 22:17
Lokalizacja: Ełk/Poznań

Re: Kupno nowej bryki

Postprzez bimmerholic » 17 mar 2008, o 06:46

tak tylko to było 5lat temu gdzie ceny byłe inne....niz w chwili obecnej(dostanie mostu ze szperą graniczyło z cudem a mój nie domagał i jedyny co znalazłem to za 4tys,sprzegło 2tys...itd).
To że pali rozsądnie to fakt każda beemka r6 potrafiła wziąć o te 3-5 l mniej w danych warunkach.
pzdr.
Avatar użytkownika
bimmerholic
Clutch Burner
 
Posty: 41
Dołączył(a): 16 mar 2008, o 07:39

Re: Kupno nowej bryki

Postprzez jakub1t » 17 mar 2008, o 10:15

"pali w miare rozsÄ…dnie, nawet na torze ok 20/100" to chyba lekka przesada , a jak nie to jestem w szoku :confused:
Avatar użytkownika
jakub1t
DRIFTER
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25 sty 2008, o 16:39
Lokalizacja: Karczew

Re: Kupno nowej bryki

Postprzez bimmerholic » 17 mar 2008, o 10:21

seryjna s14tka....ostre katy/drift 50zł 30min...bmw m30 50zł 20min :twardziel:
chyba troche zeszło sie na off topic...wróćmy do tematu.
Avatar użytkownika
bimmerholic
Clutch Burner
 
Posty: 41
Dołączył(a): 16 mar 2008, o 07:39

Re: Kupno nowej bryki

Postprzez bartpa » 17 mar 2008, o 17:07

moje m30 pali na torze miedzy 30 a 35 l/100
jezeli nysa pali 20 to roznica znaczna