Strona 14 z 16
Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych
Napisane:
31 sie 2013, o 17:01
przez Biaggi
Panowie ,co to jest technika "na rybę"?
Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych
Napisane:
31 sie 2013, o 17:44
przez Janosik
Zarzucanie tyłem auta, aby spowodować poślizg tylnej osi.
Dajmy na to że chcesz pojechać boczkiem prawy zakręt, to chwile przed nim ostro skręcasz w lewo, od razu kiera w prawo i tył zostaje automatycznie wyrzucony
Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych
Napisane:
31 sie 2013, o 21:40
przez Blacky
Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych
Napisane:
24 lis 2013, o 20:26
przez miissioo
dołączam się do pytania kolegi wcześniej ponieważ nikt nie odpowiedział:
Mam pytanie z jakiego materiału jest wykonany dyfer wewnątrz te elementy które trzeba pospawać ?
jaką elektrodę dobrać ?
Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych
Napisane:
25 lis 2013, o 09:26
przez drift-rak
coeldrift napisał(a):miissioo napisał(a):dołączam się do pytania kolegi wcześniej ponieważ nikt nie odpowiedział:
Mam pytanie z jakiego materiału jest wykonany dyfer wewnątrz te elementy które trzeba pospawać ?
jaką elektrodę dobrać ?
Najgrubszą!!!
a nie lepiej migomatem dobrze przetopic?? nie wiem czemu ale slyszy sie czesto ze ten czy tamtem zmielil dyfer bo spaw puscil. ja spawalem migiem u siebie a zaznacze ze spawalem tylko RAZ i nie ma mozliwosci zeby spaw puscil
Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych
Napisane:
25 lis 2013, o 18:06
przez ttomek
Pytanie było " po co negat"- po to
Coel - oczywiście racja
o proszę z telefonu pisałem odpowiedź po co negat - a zapisało tą odpowiedź w tym dziale - ciekawe...
Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych
Napisane:
28 lis 2013, o 07:13
przez miissioo
Co to jest hydrolapa ?
Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych
Napisane:
28 lis 2013, o 07:55
przez karol_yfer
hydrauliczny hamulec reczny
Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych
Napisane:
17 gru 2013, o 16:55
przez Misior
Ktoś już wyjaśniał czym się różnią wtryski top i side feed to może ktoś jeszcze podpowie czym się różnią wtryski które mają feed np: EV1, EV2...EV8 itp?
Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych
Napisane:
17 gru 2013, o 17:43
przez EclipseFan
Ha, tego już się dowiedziałem i o ile się nie mylę to chodzi tylko o ich budowę i zakres działania (lecz co do zakresu pewien nie jestem).
Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych
Napisane:
29 gru 2013, o 22:29
przez lojej
Proszę o naprostowanie rozumowania>
W silniku w układzie V turbinę (pojedynczą nie twin) montuje się na jednym z kolektorów a drugi kolektor pozostaje normalnie czy w jakiś sposób łączy się go jeszcze przed turbiną do napędu turbiny?
Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych
Napisane:
29 gru 2013, o 22:44
przez e30 owner
Pomagałem zrobić kieeeedyś jedno V6 single Turbo, więc temat znany dla mnie, kolektory łączysz przed turbo. I nie patrz że wyjdą różnej długości i ogólnie długie, bo w silniku doładowanym turbosprężarką to ma marginalne znaczenie, to nie N/A i działa na innej zasadzie.
Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych
Napisane:
29 gru 2013, o 22:49
przez Teczka
Tak na szybko znalazłem taka fotke więc napewno można połączyć kolektory. Na logikę to przy podłączeniu turbo tylko do jednego z kolektorów sprawność całego układu spada a nie po to montuje się turbo żeby pompowało ,,na pół gwizdka"
Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych
Napisane:
29 gru 2013, o 23:07
przez lojej
Ok dzięki panowie bo włąśnie intrygowała mnie długość kolektorów
Znalezione u skogenów
Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych
Napisane:
7 sty 2014, o 16:11
przez zetor116
W jakim celu montuje się zapinki na masce?