Gimbaza i co dalej...?

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

Gimbaza i co dalej...?

Postprzez ZivoR » 8 mar 2013, o 17:41

Witam, jestem uczniem 3 klasy gimnazjum i chciałbym rozwijać się w kierunku driftingu.Jest to moja pasja, od małego mam zamiłowanie do samochodów ,to poprostu moje całe życie i nie chce niczego innego robić.Tu rodzi się pytanie do jakiej szkoły ponadgimnazjalnej powinienem pójść?.Uczyć zbyt dobrze to się nie uczę,można powiedzieć ,że jestem zajebi**** leniem :grin: jeśli chodzi o naukę,wiec najlepszym wyjściem była by zawodówka ,no ale poco to potem się tłuc po zaocznych płatnych jak można od razu do technikum -to jedno. Drugie pytanie to na jaki profil? ;> Zbytnio się na tym nie znam ,nie wiem jakie są profile,niby mechanik itp ale co potem przyjdzie mi siedzieć w garażu pod samochodem i dłubanie w jego sercu ,nie...:nea: Wolę być czynnym kierowcą pojazdu :).Myślę ,że opinie i porady każdego się przydadzą ,bo napewno jesteście starsi odemnie ,mądrzejsi i z doświadczeniem ,a życia nie chce sb spierd**** :)
Za pomoc z góry dzięki :) :beg:
Avatar użytkownika
ZivoR
Amator
 
Posty: 12
Dołączył(a): 7 kwi 2012, o 12:39
Lokalizacja: Wyźrał , Liszki , Kryspinów , KRK <3

Re: Gimbaza i co dalej...?

Postprzez Improove » 8 mar 2013, o 18:24

Łoo.. Powiem Ci tak, nie zależnie jaką skończysz szkołe możesz być drifterem. A jeżeli chodzi Ci o zawód to powiem Ci że to jest Polska i mało kto pracuje w swoim zawodzie :) Nie wiem co moge Ci jeszcze powiedzieć bo nie bardzo wiem co chcesz się dowiedzieć konkretniej :D
Recepta jak zarabiać dużą kase , latać bokiem i mieć z tego fun ? NIE ZNAM.
Avatar użytkownika
Improove
Touge Drifter
 
Posty: 537
Dołączył(a): 10 sie 2009, o 16:48
Lokalizacja: Kielce

Re: Gimbaza i co dalej...?

Postprzez baranxd13 » 8 mar 2013, o 18:43