koszty koszty.. specjalste

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

koszty koszty.. specjalste

Postprzez whatdefak » 19 lut 2013, o 01:23

Witam,

Jaki jest koszt średni takich rzeczy:
- koszt SWAP silnika z np. 1.6 / 1.8 / 2.0 na 2.8 chodzi o E36 [ i kto taki SWAP mógłby wykonać ]
- koszt silnika zdrowego 2.8 ? (wiem allegro, ale allegro to sÄ… 'silniki', a nie wiem co jest dokladniej potrzebne do swapu z np. 1.8IS na 2.8.. komputer, skrzynia etc. )

Chodzi mi o to że ciężko dorwać dobrą sztukę np. 2.0 / 2.5 / 2.8 w dobrej budzie E36 Coupe, bardzo porozbijane/zgnite etc.
A dorwałbym dobrą coupete np. z mpakiet 1.8IS i wrzucił jakiś 2.8, tylko nie wiem jak to wygląda "kosztowo", mógłbym mi ktoś podać kilka cen firm np. ?

Pozdrawiam,
Avatar użytkownika
whatdefak
Amator
 
Posty: 13
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 02:58
Lokalizacja: podkarpacie

Re: koszty koszty.. specjalste

Postprzez Jay » 20 lut 2013, o 18:36

żeby był kompletny swap to musi być:
silnik ze skrzynią, wziązka, komputer, ews( chyba nie zawsze) to powiedzmy zę tyle jeśli robisz swap z 2.0 na coś większego ale jeśli robisz z 1.6 lub innego 4ro cylindrowego silnika to dojdzie CI jeszcze kompletny wydech od samego początku czyli kolektory, środkowy( cholernie drogi bo są katalizatory) oraz końcowy, zegary od 6cio cylindrowego silnika, wał, dyfer, półosie, no i przydałoby się amory i sprężyny bo pod 4 gary są troszke inne jak wsadzisz cięższy silnik to będzie automatyczne obniżenie :D
tak więc kwota robi się spora.
niby wału nie musisz wymieniać tylko dopasować stary( skrócić) i może zostać stary dyfer z półosiami ale wtedy mozęsz mieć bardzo krótkie przełożenia( miałęm tak przy swapie w e30)
tak więc jak pozbierasz to wszystko do kupy to wychodzi spora kwota, jak robisz swap sam to jeszcze trochę zaoszczędzisz, ale jak masz zlecać to komuś to duuuuużo kasy pójdzie.
Więc zastanów się czy nei lepiej tą kasę, którą chcesd wsadzić w zmianę silnika, dołożyć i kupić ładne 328 coupe :)
jeszcze zależy czy to ma być do upalania czy cywilne auto...
Jay
Touge Drifter
 
Posty: 216
Dołączył(a): 16 kwi 2011, o 20:10
Lokalizacja: Siedlce

Re: koszty koszty.. specjalste

Postprzez whatdefak » 21 lut 2013, o 03:24

A E30 w 2.0 czyli 150 kucy da rade polatać na suchym coś? Silnik 2.8 w E36 jest fajny bo lekkie modyfikacje i można bez problemu wycisnąć te ok. 230 koni co wystarczy już aby coś zrobić na suchym, a autko ma służyć jako dupowóz i bokowóz, czyli dwa w jednym. Czyli nie będę go bebeszył, ew. dorabiał np. rękaw, czy fotel kierowcy kubeł, i ewentualne lekkie elementy typu błotniki, czy maska. Tylko zastanawiam się czy szukać fajnej ładnej E36 w 2.0 / 2.5 / 2.8, czy jakiejkolwiek E30 z jakims 2.0 bo i tak pewnie zostanie porozbijane więc jak kupie E36 w ori m-pakiet to mało z niego zostanie za pewne.
Avatar użytkownika
whatdefak
Amator
 
Posty: 13
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 02:58
Lokalizacja: podkarpacie

Re: koszty koszty.. specjalste

Postprzez Jay » 21 lut 2013, o 10:45

2 w 1 raczej nei zda egzaminu:) zaspawać dyfer musisz to podstawa, a wtedy już nei jeździ się "komfortowo" i trzeba uważać na mokrym i śliskim bo bardzo szybko postawisz bokiem:)
weź pod uwagę jeszcze mercedesa 190 z 2.6 pod maską, lekkie, 160 koni, w miarę tanie...
Jay
Touge Drifter
 
Posty: 216
Dołączył(a): 16 kwi 2011, o 20:10
Lokalizacja: Siedlce


Powrót do Początkujący

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości