LEXUS IS200

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

LEXUS IS200

Postprzez eltoro5 » 21 lip 2012, o 17:51

Posiadam lexusa is200 przebieg 120000 km chciałbym go troche zmodyfikować tak bardziej do nauki jestem początkujący prosił bym o podpowiedz co nalerzy zrobić aby auto nadawało się do driftu ,czy wystarczy wzmocnienie mocy np. poprzez zastosowanie turbo (jaką moc bym osiągnął) i modyfikacja zawieszenia .proszę o pomoc jakie są koszty takich modyfikacji co przerobić i gdzie w okolicach warszawy może koś modyfikował takie auto dziękuję i pozdrawiam
eltoro5
Amator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21 lip 2012, o 15:06
Lokalizacja: magnuszew

Re: LEXUS IS200

Postprzez duchu22 » 21 lip 2012, o 19:18

W cenie modyfikacji ISa kup e36 takie jak ja mam, a Lexa zostaw na niezawodny dupowoz. Bedzie lepiej i taniej. Jak Ci sie nie spodoba to sprzedasz. Jak rozbijesz masz 2gie auto. Jak bedziesz chcial cos modzic to nie bedzie szkoda pociac e36. Pozdrawiam

Jak mi napiszesz ze placenie 2giego OC jest bez sensu albo ze chcesz auto uniwersalne to daj sobie spokoj z driftem ;)

PS: a moze chcesz latac tym IS na powaznie ? W tedy wkladaj JZ, zawias, srodek do blachy i ogien.
Avatar użytkownika
duchu22
Touge Drifter
 
Posty: 284
Dołączył(a): 30 maja 2010, o 08:15
Lokalizacja: Wrocław

Re: LEXUS IS200

Postprzez RB20DETT » 22 lip 2012, o 11:21

Popieram Twoją wypowiedz duchu22 . Zostaw sobie Lexa do codziennej jazdy, jako dupowóz i poszukaj jakiegoś innego samochodu "do zabawy". Chociażby Bmw e36. Są dość tanie a i części nie brak zarówno nowych jaki używanych.
Avatar użytkownika
RB20DETT
Clutch Burner
 
Posty: 29
Dołączył(a): 10 lip 2011, o 12:43
Lokalizacja: Piotrków

Re: LEXUS IS200

Postprzez henio » 22 lip 2012, o 12:10

Jak chcesz polatać to jakieś twardsze zawieszenie, do tego spaw dyfra lub szpera (nie wiem czy w IS-kach były fabrycznie). Moc Ci narazie wystarczy. No i wybebeszenie wnętrza. Jak coś to 1JZ - już w KRK włożyli do Lexa :grin:
Avatar użytkownika
henio
Touge Drifter
 
Posty: 474
Dołączył(a): 9 mar 2009, o 21:59
Lokalizacja: Częstochowa

Re: LEXUS IS200

Postprzez RB20DETT » 22 lip 2012, o 14:43

ze szparą chyba nie wychodził ale nie daję sobie reki uciąć bo nie jestem znawcą tematu,
a jaki masz tam silnik (2.0 155KM) ?
Avatar użytkownika
RB20DETT
Clutch Burner
 
Posty: 29
Dołączył(a): 10 lip 2011, o 12:43
Lokalizacja: Piotrków

Re: LEXUS IS200

Postprzez Grzywa » 22 lip 2012, o 20:31

http://www.forumsamochodowe.com/drift/4 ... fting.html

Tutaj mozesz troche poczytac. Pamietam, ze w Poznaniu to pieknie smazylo :yahoo:
Grzywa
Amator
 
Posty: 15
Dołączył(a): 31 sie 2010, o 05:41
Lokalizacja: Wrocław

Re: LEXUS IS200

Postprzez RB20DETT » 22 lip 2012, o 20:44

Grzywa zapoznałem się z tym projektem z linku i w sumie powiem że całkiem całkiem :)
jednak nie wiem czy jest sens pakowania silnika z Is300 bo to chyba jest R6 3.0 2JZ-GE. Nie jestem znawcą silników Toyoty ani Lexa, a jak z ich wytrzymałością?
Avatar użytkownika
RB20DETT
Clutch Burner
 
Posty: 29
Dołączył(a): 10 lip 2011, o 12:43
Lokalizacja: Piotrków

Re: LEXUS IS200

Postprzez D-verse » 22 lip 2012, o 22:01

To jest 2jz ge. Wytrzymałość bardzo dobra, to tak samo jak silniki z Supry(w końcu to te same silniki)
Avatar użytkownika
D-verse
Touge Drifter
 
Posty: 232
Dołączył(a): 4 lip 2008, o 15:36
Lokalizacja: Leszno k. Warszawy

Re: LEXUS IS200

Postprzez Misior » 24 lip 2012, o 10:10

Silnik:
R6, 1988cc, 24v, moc seryjna 155KM
Po modyfikacjach: SWAP silnika z Lexusa GS 300 (wolnossący silnik 3,0l taki sam jak w Suprze), silnik odprężony poprzez montaż seryjnej uszczelki z silnika 2JZ-GTE, układ dolotowy Tomaracing że stożkowym filtrem powietrza Pipercross, turbosprężarka Karett GT42R (ciśnienie doładowania 0,9-1,0 bara), customowy intercooler (wyjście z turbo 2,5cala, wyjście na przepustnice 3cale) wraz z orurowaniem, customowy kolektor ssący, zawór BOV Grendy RS, ręczny kontroler ciśnienia doładowania Properfect, układ wydechowy Tomaracing (kolektor wydechowy custom pod turbo GT42R, downpipe 4, płynne zejście na 2,5 wydech), Westgate Tial 40mm (ujście poza wydechem) pompa paliwa Walbro 255 l/h, regulator ciśnienia paliwa Aeromotive (ciśnienie paliwa 3,7 bara na wolnych obrotach), wtryskiwacze paliwa seryjne od Toyoty Supry, cała elektronika zapożyczona z Toyoty Supry, Piggyback SMT6, wentylator chłodnicy firm Spal i Bosch, przerobione poduszki pod silnikiem (ze względu na brak miejsca pod maska), usunięta klimatyzacja, akumulator przeniesiony do bagażnika.
Misior
Touge Drifter
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 13:08

Re: LEXUS IS200

Postprzez uBaW » 26 lip 2012, o 19:56

Jak ma byc daily driftcar to lec do angoli po altezze z beamsem za 7 kola można wyrwac jak dobrze poszukasz,przełóż co lepsze i lataj....jak sie zajarasz to i tak zostaje budowa jakieś wydmuszki.
Avatar użytkownika
uBaW
Touge Drifter
 
Posty: 495
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 22:01
Lokalizacja: OTWOCK

Re: LEXUS IS200

Postprzez eltoro5 » 29 lip 2012, o 16:39

Dzięki za podpowiedzi jednak nie chciał bym wymieniąć silnika czy nie wystarczy dołożenie turbo do tego. Ten lexus jest waśnie moim drugim samchodem mam go od paru lat jezdziła nim moja żona ma mały przebieg i jest niezawodny ,na początku miałem go sprzedać ale jak zobaczyłem ile za niego wezmę postanowiłem zrobić sobie z niego zabawkę więc proszę morze ktoś podpowie gdzie założyć turbo w okolicach warszawy i gdzie są jakieś warsztaty które zajmują się budową driftwozów może jakieś sklepy z akcesoriami zawiasami itp.
eltoro5
Amator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21 lip 2012, o 15:06
Lokalizacja: magnuszew

Re: LEXUS IS200

Postprzez DUSTER119 » 29 lip 2012, o 19:14

jak okolice warszawy to chyba tomaracing i tomson ;)
Avatar użytkownika
DUSTER119
Touge Drifter
 
Posty: 557
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 18:25
Lokalizacja: P-Å„

Re: LEXUS IS200

Postprzez D-verse » 29 lip 2012, o 20:03

VTG, Trax Racing
Avatar użytkownika
D-verse
Touge Drifter
 
Posty: 232
Dołączył(a): 4 lip 2008, o 15:36
Lokalizacja: Leszno k. Warszawy

Re: LEXUS IS200

Postprzez SuseÅ‚ » 6 wrz 2012, o 07:21

GT4 Japan Service w OÅ‚tarzewie
Avatar użytkownika
Suseł
Touge Drifter
 
Posty: 252
Dołączył(a): 26 maja 2010, o 21:00
Lokalizacja: Myszków

Re: LEXUS IS200

Postprzez Alex » 6 wrz 2012, o 09:28

Tylko czasem trzeba też wziąć pod uwagę to, że czasem "projekt turbo" może być bardziej kosztowny niż SWAP jakiegoś konkretnego, większego i mocniejszego silnika.
Avatar użytkownika
Alex
Touge Drifter
 
Posty: 318
Dołączył(a): 8 maja 2008, o 13:18
Lokalizacja: IÅ‚awa


Powrót do Początkujący

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości