Silnik:
R6, 1988cc, 24v, moc seryjna 155KM
Po modyfikacjach: SWAP silnika z Lexusa GS 300 (wolnossący silnik 3,0l taki sam jak w Suprze), silnik odprężony poprzez montaż seryjnej uszczelki z silnika 2JZ-GTE, układ dolotowy Tomaracing że stożkowym filtrem powietrza Pipercross, turbosprężarka Karett GT42R (ciśnienie doładowania 0,9-1,0 bara), customowy intercooler (wyjście z turbo 2,5cala, wyjście na przepustnice 3cale) wraz z orurowaniem, customowy kolektor ssący, zawór BOV Grendy RS, ręczny kontroler ciśnienia doładowania Properfect, układ wydechowy Tomaracing (kolektor wydechowy custom pod turbo GT42R, downpipe 4, płynne zejście na 2,5 wydech), Westgate Tial 40mm (ujście poza wydechem) pompa paliwa Walbro 255 l/h, regulator ciśnienia paliwa Aeromotive (ciśnienie paliwa 3,7 bara na wolnych obrotach), wtryskiwacze paliwa seryjne od Toyoty Supry, cała elektronika zapożyczona z Toyoty Supry, Piggyback SMT6, wentylator chłodnicy firm Spal i Bosch, przerobione poduszki pod silnikiem (ze względu na brak miejsca pod maska), usunięta klimatyzacja, akumulator przeniesiony do bagażnika.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości