Strona 175 z 190

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

PostNapisane: 11 gru 2014, o 21:02
przez siannko
cały czas mnie ciągnie do mazdy jeszcze, więc waham się nad lexusem a mazdą, jakiś pomysł, małe porównanie?

Mazda słabe silniki, Lexus skrzynia automat

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

PostNapisane: 11 gru 2014, o 21:49
przez drift-rak
siannko napisał(a):cały czas mnie ciągnie do mazdy jeszcze, więc waham się nad lexusem a mazdą, jakiś pomysł, małe porównanie?

Mazda słabe silniki, Lexus skrzynia automat


Nie istnieje gotowy doskonaly driftowoz. W mazdzie robisz swapa w lexie swapujesz manuala z czegos innego. Seryjne zawieszenie w niczym nie nadaje sie na dluzsza mete do driftu. Normalna warsztatowa rzeczywistosc. Ja wychodze z zalozenia ze ze wszystkiego idzie zrobic driftowoz (w usa nawet z fwd sciona przy odpowiednim budzecie) tylko czasem trzeba sie wykazac wieksza pomyslowoscia i poswiecic wiecej czasu oraz czesto kasy chociaz zalezy ile zrobisz sobie sam przy aucie bo niewiele warsztatow bedzie sie chcialo uczyc na twoim projekcie

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

PostNapisane: 11 gru 2014, o 22:10
przez siannko
okej, w takim razie będę szukał odpowiedzi na pytanie po forach już :D

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

PostNapisane: 11 gru 2014, o 22:31
przez e30 owner
Akurat ludzi chcących uczyć się na aucie klienta jest sporo. Bo nie oszukujmy się, ale zwykłe mechanikowanie to nauka, a co dopiero przeróbki. A nikt wszechwiedzący nie jest i nigdy za pierwszym razem nie wychodzi nic idealnie. Zwłaszcza że isów do driftu w polsce jest całe 0 :D Nie licząc amatorów upalających prawie serię po miastach. Więc trzeba się przyszykować, na wzloty i dołki.

Jeśli chodzi o zawieszenie, to na pewno regulowane wahacze na tył trzeba wyrzeźbić. A na przód najmarniej adaptery, lub całe zwrotnice i wahacze - w zależności od systemu zawieszenia, koła i oczekiwań. Silnikowo to nawet i 1000KM zrobi się w polsce z 2jz, nawet gdy bazą jest GE. Kwestia kasy.

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

PostNapisane: 12 gru 2014, o 16:35
przez siannko
A takie inne pytanko, czy is'y 300 występowały w Polsce w wersji sedan? Czy wersja kombi posiada 2jz?

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

PostNapisane: 12 gru 2014, o 16:46
przez e30 owner
Tak i tak. Ale następnym razem na tak podstawowe pytanie poszukaj odpowiedzi sam.

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ

PostNapisane: 22 gru 2014, o 14:11
przez steveaokidj1
Dzień dobry mam takie pytanie które auto wybrać bmw e30 czy nissana 200sx s14 , i jeszcze jedno pytanie nie wie ktoś czy da się gdzieś kupić silnik V8 LS2 TURBO GT45 bo szukałem na olx,allegro,ebay i nieznalazłem.

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

PostNapisane: 22 gru 2014, o 15:32
przez muszyński
Zalezy jaki masz budżet.. nissan droższy w częściach bmw tansze ale nie wygląd. .. co do ls2 turbo to raczej nie do kupienia bo to silnik robiony na zamowienie z tego co pamietam... a jak chcesz fajne nie tuzinkowe auto to może lexusa is200 z 2jz gte... mam na sprzedaż. Jak by co...

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

PostNapisane: 31 gru 2014, o 22:34
przez mudi
Mam zamiar kupić i przerobić BMW M3 e36, pytanie brzmi czy mogę jakoś dyfer blokować tymczasowo ? Tzn do drifty zablokować, ale podczas normalnej jazdy odblokować ? jestem zielony. na razie czytam, analizuje, itp więc prosze o wyrozumiałość jeśli pisze bez sensu :sorry:

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

PostNapisane: 1 sty 2015, o 12:41
przez BLACHA
mudi napisał(a):Mam zamiar kupić i przerobić BMW M3 e36, pytanie brzmi czy mogę jakoś dyfer blokować tymczasowo ? Tzn do drifty zablokować, ale podczas normalnej jazdy odblokować ? jestem zielony. na razie czytam, analizuje, itp więc prosze o wyrozumiałość jeśli pisze bez sensu :sorry:


Był taki system w e34IX ale raz że dyfer nie podejdzie bez mocnej rzeźby do e36 a dwa to sterowanie tym trzeba przerobić.
A gdzie chcesz jeździć tym autem że musisz mieć "rozpięty" dyfer? Bo jeśli po bułki do sklepu to z zaspawanym możesz śmiało jechać

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

PostNapisane: 2 sty 2015, o 00:18
przez mudi
BLACHA napisał(a):
mudi napisał(a):Mam zamiar kupić i przerobić BMW M3 e36, pytanie brzmi czy mogę jakoś dyfer blokować tymczasowo ? Tzn do drifty zablokować, ale podczas normalnej jazdy odblokować ? jestem zielony. na razie czytam, analizuje, itp więc prosze o wyrozumiałość jeśli pisze bez sensu :sorry:


Był taki system w e34IX ale raz że dyfer nie podejdzie bez mocnej rzeźby do e36 a dwa to sterowanie tym trzeba przerobić.
A gdzie chcesz jeździć tym autem że musisz mieć "rozpięty" dyfer? Bo jeśli po bułki do sklepu to z zaspawanym możesz śmiało jechać


Czytałem ze z zaspawanym dyferem to za bardzo po bułki nie pojeżdżę :P

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

PostNapisane: 2 sty 2015, o 11:15
przez drift-rak
mudi napisał(a):
BLACHA napisał(a):
mudi napisał(a):Mam zamiar kupić i przerobić BMW M3 e36, pytanie brzmi czy mogę jakoś dyfer blokować tymczasowo ? Tzn do drifty zablokować, ale podczas normalnej jazdy odblokować ? jestem zielony. na razie czytam, analizuje, itp więc prosze o wyrozumiałość jeśli pisze bez sensu :sorry:


Był taki system w e34IX ale raz że dyfer nie podejdzie bez mocnej rzeźby do e36 a dwa to sterowanie tym trzeba przerobić.
A gdzie chcesz jeździć tym autem że musisz mieć "rozpięty" dyfer? Bo jeśli po bułki do sklepu to z zaspawanym możesz śmiało jechać


Czytałem ze z zaspawanym dyferem to za bardzo po bułki nie pojeżdżę :P


to w zlym miejscu czytales :thumbsup: dla chcacego nic trudnego. ja swego czasu zrobilem 30tys z zaspawanym dyfrem. do kina do miasta na codzien nad morze i nawet trase 900km przez caly rok. jadac normalnie droga nawet nie czujesz roznicy. tylko przy nawracaniu czy manewrach na parkingu trzeba na pol sprzegle operowac bo kolo przeskakuje ale nic wiecej. jak jest mokro czy slisko trzeba uwazac i tyle.

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

PostNapisane: 3 sty 2015, o 09:48
przez BLACHA
Jak masz auto odciążone z mocniejszym silnikiem niż seria to i tak trzeba uważać a co do dyfra zaspawanego to pomijając przeskakujące koło przy manewrach typu parkowanie to większych problemów nie ma. Nie wymyślaj bo szkoda kasy, spawaj i jazda :drift:

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

PostNapisane: 3 sty 2015, o 16:22
przez xdopex
A co myślicie o miacie NA, w której wsadzony byłby 1.8 z NB (+ew turbo, jak przestanie starczać)?
Bo jeździłem ze znajomym taką bez szpery i szczerze to fajnie się ślizga jak lekko popada ;)
Czy lepiej pakować się w to nieszczęsne s13?
(tylko błagam, nie doradzać mi żadnego bmw, bo się nigdy do nich nie przekonam patrząc na ich "bezawaryjność" w gruzach znajomych :grin: )

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

PostNapisane: 3 sty 2015, o 21:08
przez Chycu
xdopex napisał(a):A co myślicie o miacie NA, w której wsadzony byłby 1.8 z NB (+ew turbo, jak przestanie starczać)?
Bo jeździłem ze znajomym taką bez szpery i szczerze to fajnie się ślizga jak lekko popada ;)
Czy lepiej pakować się w to nieszczęsne s13?
(tylko błagam, nie doradzać mi żadnego bmw, bo się nigdy do nich nie przekonam patrząc na ich "bezawaryjność" w gruzach znajomych :grin: )


jeśli dla Ciebie BMW nie jest bezawaryjne to nie tykał bym nissana :grin: