porez napisał(a):gdzieś tu na forum był taki b. ciekawy temat nt zaspawanego dyfra.
poszukaj dobrze a znajdziesz
Blitz1200 napisał(a):No ale czekajcie. Przecież to jest tak, że na zaspawanym dyfrze (dyferze, nie wiem jak jest poprawnie) oba koła z tyłu mają zawsze taką samą prędkość obrotową. Czyli na zakręcie zawsze któreś będzie rwało przyczepność. To powinno znacznie pogorszyć trakcję. Chyba że coś źle myślę...
Blitz1200 napisał(a):No ale czekajcie. Przecież to jest tak, że na zaspawanym dyfrze (dyferze, nie wiem jak jest poprawnie) oba koła z tyłu mają zawsze taką samą prędkość obrotową. Czyli na zakręcie zawsze któreś będzie rwało przyczepność. To powinno znacznie pogorszyć trakcję. Chyba że coś źle myślę...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości