JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

Postprzez siannko » 11 gru 2014, o 21:02

cały czas mnie ciągnie do mazdy jeszcze, więc waham się nad lexusem a mazdą, jakiś pomysł, małe porównanie?

Mazda słabe silniki, Lexus skrzynia automat
siannko
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 10 gru 2014, o 19:35
Lokalizacja: Śląsk, Racibórz

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

Postprzez drift-rak » 11 gru 2014, o 21:49

siannko napisał(a):cały czas mnie ciągnie do mazdy jeszcze, więc waham się nad lexusem a mazdą, jakiś pomysł, małe porównanie?

Mazda słabe silniki, Lexus skrzynia automat


Nie istnieje gotowy doskonaly driftowoz. W mazdzie robisz swapa w lexie swapujesz manuala z czegos innego. Seryjne zawieszenie w niczym nie nadaje sie na dluzsza mete do driftu. Normalna warsztatowa rzeczywistosc. Ja wychodze z zalozenia ze ze wszystkiego idzie zrobic driftowoz (w usa nawet z fwd sciona przy odpowiednim budzecie) tylko czasem trzeba sie wykazac wieksza pomyslowoscia i poswiecic wiecej czasu oraz czesto kasy chociaz zalezy ile zrobisz sobie sam przy aucie bo niewiele warsztatow bedzie sie chcialo uczyc na twoim projekcie
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

Postprzez siannko » 11 gru 2014, o 22:10

okej, w takim razie będę szukał odpowiedzi na pytanie po forach już :D
siannko
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 10 gru 2014, o 19:35
Lokalizacja: Śląsk, Racibórz

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

Postprzez e30 owner » 11 gru 2014, o 22:31

Akurat ludzi chcących uczyć się na aucie klienta jest sporo. Bo nie oszukujmy się, ale zwykłe mechanikowanie to nauka, a co dopiero przeróbki. A nikt wszechwiedzący nie jest i nigdy za pierwszym razem nie wychodzi nic idealnie. Zwłaszcza że isów do driftu w polsce jest całe 0 :D Nie licząc amatorów upalających prawie serię po miastach. Więc trzeba się przyszykować, na wzloty i dołki.

Jeśli chodzi o zawieszenie, to na pewno regulowane wahacze na tył trzeba wyrzeźbić. A na przód najmarniej adaptery, lub całe zwrotnice i wahacze - w zależności od systemu zawieszenia, koła i oczekiwań. Silnikowo to nawet i 1000KM zrobi się w polsce z 2jz, nawet gdy bazą jest GE. Kwestia kasy.
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

Postprzez siannko » 12 gru 2014, o 16:35

A takie inne pytanko, czy is'y 300 występowały w Polsce w wersji sedan? Czy wersja kombi posiada 2jz?
siannko
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 10 gru 2014, o 19:35
Lokalizacja: Śląsk, Racibórz

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

Postprzez e30 owner » 12 gru 2014, o 16:46

Tak i tak. Ale następnym razem na tak podstawowe pytanie poszukaj odpowiedzi sam.
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ

Postprzez steveaokidj1 » 22 gru 2014, o 14:11

Dzień dobry mam takie pytanie które auto wybrać bmw e30 czy nissana 200sx s14 , i jeszcze jedno pytanie nie wie ktoś czy da się gdzieś kupić silnik V8 LS2 TURBO GT45 bo szukałem na olx,allegro,ebay i nieznalazłem.
steveaokidj1
Amator
 
Posty: 1
Dołączył(a): 22 gru 2014, o 14:05
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

Postprzez muszyÅ„ski » 22 gru 2014, o 15:32

Zalezy jaki masz budżet.. nissan droższy w częściach bmw tansze ale nie wygląd. .. co do ls2 turbo to raczej nie do kupienia bo to silnik robiony na zamowienie z tego co pamietam... a jak chcesz fajne nie tuzinkowe auto to może lexusa is200 z 2jz gte... mam na sprzedaż. Jak by co...
Avatar użytkownika
muszyński
Touge Drifter
 
Posty: 629
Dołączył(a): 28 maja 2012, o 19:12
Lokalizacja: poznań

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

Postprzez mudi » 31 gru 2014, o 22:34

Mam zamiar kupić i przerobić BMW M3 e36, pytanie brzmi czy mogę jakoś dyfer blokować tymczasowo ? Tzn do drifty zablokować, ale podczas normalnej jazdy odblokować ? jestem zielony. na razie czytam, analizuje, itp więc prosze o wyrozumiałość jeśli pisze bez sensu :sorry:
mudi
Amator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 31 gru 2014, o 21:06
Lokalizacja: Mielec

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

Postprzez BLACHA » 1 sty 2015, o 12:41

mudi napisał(a):Mam zamiar kupić i przerobić BMW M3 e36, pytanie brzmi czy mogę jakoś dyfer blokować tymczasowo ? Tzn do drifty zablokować, ale podczas normalnej jazdy odblokować ? jestem zielony. na razie czytam, analizuje, itp więc prosze o wyrozumiałość jeśli pisze bez sensu :sorry:


Był taki system w e34IX ale raz że dyfer nie podejdzie bez mocnej rzeźby do e36 a dwa to sterowanie tym trzeba przerobić.
A gdzie chcesz jeździć tym autem że musisz mieć "rozpięty" dyfer? Bo jeśli po bułki do sklepu to z zaspawanym możesz śmiało jechać
Avatar użytkownika
BLACHA
DRIFTER
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 09:37
Lokalizacja: Strzegom

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

Postprzez mudi » 2 sty 2015, o 00:18

BLACHA napisał(a):
mudi napisał(a):Mam zamiar kupić i przerobić BMW M3 e36, pytanie brzmi czy mogę jakoś dyfer blokować tymczasowo ? Tzn do drifty zablokować, ale podczas normalnej jazdy odblokować ? jestem zielony. na razie czytam, analizuje, itp więc prosze o wyrozumiałość jeśli pisze bez sensu :sorry:


Był taki system w e34IX ale raz że dyfer nie podejdzie bez mocnej rzeźby do e36 a dwa to sterowanie tym trzeba przerobić.
A gdzie chcesz jeździć tym autem że musisz mieć "rozpięty" dyfer? Bo jeśli po bułki do sklepu to z zaspawanym możesz śmiało jechać


Czytałem ze z zaspawanym dyferem to za bardzo po bułki nie pojeżdżę :P
mudi
Amator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 31 gru 2014, o 21:06
Lokalizacja: Mielec

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

Postprzez drift-rak » 2 sty 2015, o 11:15

mudi napisał(a):
BLACHA napisał(a):
mudi napisał(a):Mam zamiar kupić i przerobić BMW M3 e36, pytanie brzmi czy mogę jakoś dyfer blokować tymczasowo ? Tzn do drifty zablokować, ale podczas normalnej jazdy odblokować ? jestem zielony. na razie czytam, analizuje, itp więc prosze o wyrozumiałość jeśli pisze bez sensu :sorry:


Był taki system w e34IX ale raz że dyfer nie podejdzie bez mocnej rzeźby do e36 a dwa to sterowanie tym trzeba przerobić.
A gdzie chcesz jeździć tym autem że musisz mieć "rozpięty" dyfer? Bo jeśli po bułki do sklepu to z zaspawanym możesz śmiało jechać


Czytałem ze z zaspawanym dyferem to za bardzo po bułki nie pojeżdżę :P


to w zlym miejscu czytales :thumbsup: dla chcacego nic trudnego. ja swego czasu zrobilem 30tys z zaspawanym dyfrem. do kina do miasta na codzien nad morze i nawet trase 900km przez caly rok. jadac normalnie droga nawet nie czujesz roznicy. tylko przy nawracaniu czy manewrach na parkingu trzeba na pol sprzegle operowac bo kolo przeskakuje ale nic wiecej. jak jest mokro czy slisko trzeba uwazac i tyle.
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

Postprzez BLACHA » 3 sty 2015, o 09:48

Jak masz auto odciążone z mocniejszym silnikiem niż seria to i tak trzeba uważać a co do dyfra zaspawanego to pomijając przeskakujące koło przy manewrach typu parkowanie to większych problemów nie ma. Nie wymyślaj bo szkoda kasy, spawaj i jazda :drift:
Avatar użytkownika
BLACHA
DRIFTER
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 09:37
Lokalizacja: Strzegom

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

Postprzez xdopex » 3 sty 2015, o 16:22

A co myślicie o miacie NA, w której wsadzony byłby 1.8 z NB (+ew turbo, jak przestanie starczać)?
Bo jeździłem ze znajomym taką bez szpery i szczerze to fajnie się ślizga jak lekko popada ;)
Czy lepiej pakować się w to nieszczęsne s13?
(tylko błagam, nie doradzać mi żadnego bmw, bo się nigdy do nich nie przekonam patrząc na ich "bezawaryjność" w gruzach znajomych :grin: )
Avatar użytkownika
xdopex
Amator
 
Posty: 15
Dołączył(a): 18 maja 2013, o 16:15
Lokalizacja: 41-300

Re: JAKIE AUTO KUPIĆ - TU ZADAJEMY TO PYTANIE

Postprzez Chycu » 3 sty 2015, o 21:08

xdopex napisał(a):A co myślicie o miacie NA, w której wsadzony byłby 1.8 z NB (+ew turbo, jak przestanie starczać)?
Bo jeździłem ze znajomym taką bez szpery i szczerze to fajnie się ślizga jak lekko popada ;)
Czy lepiej pakować się w to nieszczęsne s13?
(tylko błagam, nie doradzać mi żadnego bmw, bo się nigdy do nich nie przekonam patrząc na ich "bezawaryjność" w gruzach znajomych :grin: )


jeśli dla Ciebie BMW nie jest bezawaryjne to nie tykał bym nissana :grin:
Chycu
Król Ronda
 
Posty: 98
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 17:38
Lokalizacja: Zakopane

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Początkujący

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość