Co do obspawania kielichów - warto to zrobić, bo wszystkie e30 i e36 jakie robiłem a miały tanie betonowe zawieszenia z dużą glebą i NIE MIAŁY ROZPÓREK pękały na łączeniach nadkoli/kielichów z podłużnicami i przy grodzi, ciężko to zauważyć bo jest tam mastyka - guma. Wychodziły problemy dopiero gdy przyjeżdżały samochody by założyć rozpórki aby zapobiec pękaniu w większości za późno. A problemy wychodziły bo rozpórki nie chciały pasować - były jakby za długie
A to jednak kielichy pękały i się składały do wewnątrz o kilka mm. Odradzam rozpórki ze śrubą rzymską - regulowane, jedynie sztywne.
Więc obspawanie dobra sprawa, ale według mnie nie konieczna gdy są rozpórki i jakiś rozsądny zawias - na przykład gwint na dwóch sprężynach (sprężyna główna i "tender spring", nie mylić z helperem) Lub sztywniejszy zawias "uliczny". Bo jednak obspawanie tanią zabawą nie będzie bo jest od groma przy tym roboty. Uwierz że na początek dobry amor, sztywniejsza sprężyna i rozpórki wystarczą. Co do skrętu, wszystko weryfikuje jak Drift - rak napisał, nie ilość obrotów kierą, a ilość mm wychylenia listwy magla z obudowy od skraju do skraju/2. Resztę załatwią patenty dobrze znane i opisane na forum.